REFERENSSIT

Olen matkailualan kansainvälisen kaupan osaaja, ja omaan laajan kokemuksen sekä myynnin että markkinoinnin parista. Olen työskennellyt kansainvälisen matkailumarkkinoinnin ja -myynnin parissa useita vuosia - ensin brittiläisen matkanjärjestäjän, myöhemmin Matkailun Edistämiskeskuksen ja nykyisin oman asiantuntijayritykseni palveluksessa.


Seuraan aktiivisesti matkailumarkkinoiden muutosta ja kehittymistä kansainvälisestä näkökulmasta, ja erityinen kiinnostukseni kohde on ollut sähköisten palveluiden hyötykäyttö matkailualalla. Seuraan erityisen läheisesti Iso-Britannian markkinoita.

Tutustu LinkedIn profiiliini!

 

ESIMERKKEJÄ VIIMEAIKAISISTA TOIMEKSIANNOISTA JA PROJEKTEISTA

  • Yritysten kansainvälistymisvalmennukset omana erikoisalueena markkinointiviestintä ja myynti (digitaaliset kanavat ja myyntitilaisuudet), Visit Finland, 2015 - (jatkuu)

  • Edupoli, Kulttuurimatkailupainotteisen Tuotekehittelijän erikoisammattitutkinnon koulutuksen luennoitsija, Sähköisen liiketoiminnan perusteet, 2015 – (jatkuu)

  • Hyöty irti TripAdvisor – sivustosta matkailuyritysten ja – alueiden valmennukset, 2014 – (jatkuu)

  • Tuusulanjärven Matkailu ry:n toiminnanjohtaja, 2016 – (jatkuu)

  • Suomen Museoliitto, TripAdvisor -sivuston hyödyntäminen museotyöskentelyssä, 2016

  • Culture Finland Päijät-Hämeen jatkotyöpajatilaisuudet, 2 pv, 2016

  • Culture Finland Etelä-Pohjanmaa jatkotyöpajatilaisuus, 2016

  • Suomen Museoliitto, Sosiaalinen media ja TripAdvisor museomarkkinoinnin työkaluna, 2015

  • Taidekäsityöläisyyden, luovan alan ja matkailun yhteensovittaminen matkailuympäristössä

    • työpaja, järjestetty yhteistyössä Aalto-yliopiston kanssa, Suomenlinna, 2015.

  • Culture Finland Lappi & Koillismaa kulttuurimatkailutyöpaja, 2 pv, 2015

  • Kulttuurimatkailun Uudenmaan aluekoordinaatio, Culture Finland, 2013 – 2015.

  • Sibelius 150-juhlavuoden kansainvälinen matkailukoordinaatio, Visit Finland, 2014 – 2015.

  • Maakuntien parhaiden kulttuurimatkailutuotteiden kartoittaminen kansainväliseen markkinointiin: luento-osuus ja työpajat, Culture Finland, 2013 –. Vuoteen 2015 mennessä 15 tilaisuutta.

  • Pirkanmaan Festivaalit, SOME-tohtorointi, 2014

  • LUMO, Länsi-Uudenmaan matkailubrändin, tuotteistuksen ja markkinointistrategian suunnittelu, 2014

  • Kansainvälisen markkinoinnin tuotekorttien sisällöntuotanto, valtakunnallinen kylämatkailuhanke II, Lomalaidun ry, 2014

  • Maaseutuyrittäjien kansainvälistymisvalmennus: Iso-Britannia, Sälli kouluttaa -hanke, 2014

  • Kansanvälisen agenttimanuaalin englanninkielinen sisällöntuotanto, editointi ja käännökset, Outdoors Finland Etelä – hanke, 2014

  • Kansainvälisen matkabloggaajatapahtuman järjestely ja blogimatkojen koordinointi, World Travel Market, Lontoo, Pietarin matkailutoimisto, 2013

  • Kesämatkailutuotteen tuotteistaminen teemojen mukaan, Jäämerentien kesämatkailu / Pohjois-Lapin alueyhteistyön kuntayhtymä, 2013

  • Kylämatkailuseminaarin kansainvälistymisvalmennus, valtakunnallinen kylämatkailuhanke II, Lomalaidun ry, 2013

  • Digitaalinen markkinointistrategia ja toteuttamissuunnitelma, Guild Travel Ltd, 2012

 

OTA YHTEYTTÄ!

Marjo Ranta-Irwin
Tuusula, Finland

Tel. +358 44 213 4759

marjo.ranta-irwin(at)blueberryconsulting.fi

 

©2017 by Blueberry Consulting. Proudly created with Wix.com